Візитка

Учасника другого (обласного) туру
всеукраїнського конкурсу «Учитель року – 2017»
у номінації «Початкова освіта»

Прізвище, ім’я, по батькові
Поворознюк Інна Михайлівна
Місце роботи
Баштанська загальноосвітня
школа І–ІІІст.№1
Баштанської районної ради 
Миколаївської області
( 05158) 27565
Посада
Вчитель початкових класів
Освіта (найменування вищого навчального закладу, рік закінчення навчання)
МДУ ім.В.Сухомлинського, 2003р.,
вчитель початкових класів,
вчитель англійської мови в
початкових класах.
Самоосвіта (за останні 5 років; очна, дистанційна форма; рік проходження та найменування освітніх програм, курсів, тренінгів тощо)
Очна форма «Викладання інформатики
в 2 – 4 класах».
Курси підвищення кваліфікації ,2013 р.
Педагогічний стаж
13 років
Кваліфікаційна категорія
Спеціаліст II категорії
Звання
-
Педагогічне кредо
Учитись важко,а учить ще важче,
але не мусиш зупинятись ти.
Як учням віддаєш усе найкраще,
то й сам сягнеш нової висоти.

Технології, методи та форми, що використовуються
у навчально-виховному процесі
   Важливе місце у розвитку особистості у дитячому віці належить літературі як мистецтву слова і літературному читанню як навчальному предмету. А оскільки художні образи, що є сплавом ідеї і образного слова, служать могутнім засобом впливу, то читання набуває особливого значення як специфічний предмет навчання, виховання і розвитку дитини.
      На уроках читання вирішується багато проблем естетичного, морального й етичного розвитку дитини. Успішно вирішити їх можна за умови добре спланованого уроку, який був і залишається основною формою навчально-виховної роботи. Мета уроку має чітко відображати навчальні завдання, його розвивальну і виховну спрямованість.
    Готуючись до кожного уроку читання, зупиняюсь на найефективнішому,найцікавішому та нестандартному, упроваджуючи в навчально-виховний процес нетрадиційні форми проведення уроків: урок-мислення, урок-спілкування, урок-діалог, урок-пошук, урок-творчість.
   Все частіше впроваджую педагогічну технологію «Створення ситуації успіху». Прийоми цієї технології дають мені можливість досягти більшої результативності у своїй роботі та на уроках літературного читання.
  Для розвитку творчих здібностей також використовую:
-          метод гри.
*«З яких звуків складається слово?»
*«Заміни звук»
*«Чому так трапилось?»
-         інтерактивні методи, організовую ігри: «Мікрофон», «Акваріум», «Карусель».
-                  елементи технології критичного мислення.
Для  розвитку мовленнєвих умінь, розвитку творчого мислення використовую такі завдання:
*«Крісло автора»
*«Опиши навпаки»
-           метод мозкового штурму.
Міжпредметні зв’язки допомагають мені здійснювати  інтегроване навчання.


Автопортрет «Я – педагог і особистість»
(у формі есе)
    У кожної людини є заповітна  мрія  – бути щасливою. Але щастя  у  кожного своє. Я щаслива, бо обрала професію, що приносить мені задоволення, а людям користь. Це професія  вчителя початкових класів. На перший погляд, вона звичайна, в ній немає  нічого особливого. Але є в ній така родзинка, яку важко помітити сторонній людині. Це вміння «віддавати серце дітям». Далеко не кожен на це здатний. Маленькі учні відчувають лише справжню любов. Завдяки цьому вони тягнуться до знань, бачать у вчителеві друга, порадника, наставника. А це дає мені силу й натхнення для праці, для творчості, для життя…
     Безпосередні й допитливі, невгамовні й сором’язливі малюки кладуть у твою руку свою маленьку долоню, довіряючи себе першому вчителю. Тепер вони – твоє дзеркало. Почерк першого вчителя, на мою думку, відчувається у всьому шкільному житті учня.
      Найсерйознішим і найважливішим для мене завданням є навчити дітей мислити самостійно і творчо, зробити все, щоб дитячий талант розквітав із перших шкільних років. Щоб учні не тільки  засвоювали певну суму знань, а й виховували в собі кращі риси людської душі які б були притаманні їм протягом усього життя.



Посилання на персональний Інтернет-ресурс (за наявності)
innapovoroznyk.blogspot.com

Немає коментарів:

Дописати коментар